Minikprenses_1 aniden çok küçük bir bölgede alerji gibi çıktı önce çocuk doktoruna götürdüm sonra cildiye önerdiler ankaradaym koruya götürdüm Sonra alerji için üniversite hastanesi önerdiler Hacettepeye götürdüm bir sürü test yapıldı aleeji yok denildi ama dün aniden vücüdu kızarıp kabardı hastaneye gitmeyi düşündüğümüz anda geçti sabaha birşey kalmadı şimdi tekrar aynısı oldu kabaran kısım kaşınıyor tabi ve bir süre sonra geçiyor hiçbir şey olmmş gibi anlık olup geçiyor sabah tekrar gideceğiz hastaneye yinede bir yazmak istedim bu durumu yaşayan tecrübeli anneler var mı diye