Ozgeruya ya geçenlerde buraya yazdım ama kaldırıldı, amacım yada bir artniyetim yok elimde kaldı birilerine yarasın diye belirttim satabilirler diye yasakmış, komşumun kızı 1.5 yaşında alerjisi vardı bu mamayı kullanıyordu doktor artık keselim mamayl demiş elinde üç koli kalmış bu dönem benim kızımda da alerji olabilir diye test yaptırdık bana vermişti mamaları hersey negatif çıktı bizim ihtiyacımız yok işine yarayan olursa vermek isterim birine hayrımız geçsin 🤷♀️