Merhabalar. Oğlum 5.5 aylık 6400 kg dı 15 gün önce. Hemşire 4. aydayken 6 aylık oldugunda doğum kilosunun 2 katına cıkmalıı dedi. Yani 15 sonra 7 kilo olmalı en az ama 2 haftada 400-500 gr alcagını düşünmüyorum. Sadece emzirdim suana kadar. 15 gün daha sadece emzirip 6. ayda mama-ek gıda ve anne sütü ile devam etmeyi düşünüyorm. Ama mamayı günde 1 defa yatarken vermek istiyorum. Ya da vermeli miyim? Bayram sonrası görüşücem doktorumuzla. Siz hangi mamayı öneriyosunz mamalar hakkında hiç bir fikrim yok çnkü