Ya ilk günlerde bende emzirmekten sırt ağrısı çekmiştim ki hatta bu kalıcı oldu sanırım hala sırt ağrılarım var, birde ilk günler emmemişti memeyi ağzına verip göğüsümü sıka sıka ağzının içine süt akıtırdım 1,5 saat kesintisiz memede dururdu bebeğim, emme hareketi yapmamasına rağmen ağzına akıttığım sütlerle sarılık olmadı ve kilo bile aldı, ah lohusalık ❤️ Ama geçti, gitti. Şimdi 10 dk memede dursa da az duygusal doygunluk yaşasam diyorum 🙂 5 dk emip kaçıyor artık 😅