YAA kızlar Bn burda okudukça eşlerle alakalı aldatılma falan bi kötü oluyorum sanki bu bi kaç haftadır eşimden supelenir oldum yani nasıl desem telefonunu elime alınca kurcalayan biriyim normalde şimdi korkuyorum elime alsam ya bişey görürsem diye telefonunu öyle ortalığa bırakır bi şüphe yok ama ne bilim işte korkuyorum kurutu yapıyorum kendi kendime ya ypiyosa diye sonuçta isteyen insan her türlü ypar sanırım eşimi kaybetmekten cook korkuyorum ne ypmaliyim nası bu korkuyu yenerim bilmiyorum artık burdaki postaları okumicam galiba çok etkiledi beni