Kızlar selam, kızım bugün sağlık ocağında aşısını oldu ateş yapabilir kontrol et calpol verirsin dedi ebe biraz önce baktım ateşi 37.7 calpol verdim saat 22.00da alnına bez koydum aşı ateşi en fazla kaça kadar çıkar yapabilceğim başka bir şey varsa söyler misiniz?