FHKK ah ah en yorulduğum üzüldüğüm konu 😓 kızım 25 aylık bir kaç aydır yediği sadece patates kızartması pilav makarna ki artık bunlardan da sıkıldı. Farklı lezzetlere asla açık değil ağzına bile almıyor, çorbayı aylardır içmiyor. Artık bende ne yapacağımı şaşırdım kendimi çok yetersiz hissediyorum. Nerde hata yaptım diye kendimi sorguluyorum 🤦 ne güzel sizinki yine yiyormuş bu dönemde geçici bir dönemdir inşallah eski iştahına geri döner. Sunumu farklı yapabilirsiniz mesela tabak çatal kaşığı dikkatini çekecek şekilde kullanabilirsiniz