Prensescik Ne biberon ne meme yıprandım artık zaten hasta bide ilaç veriyorum drar yolu enfeksiyonumuz var denk gelirse 2 dk tutuyor memeyino kadar siringayla veriyorum artık Mamayi onuda geri atıyor geçici mi bu hasta diyemi böyle oldu anlamdimki
Yasemin38 Prensescik biberon kullanma canım kolay ulaşım sağlar seni emmek istemez. Hastalığından dolayı zorlanıyorsundur emmesi konusunda . Sabırlı ol sık sık emzirmeyi dene farklı pozisyonlarda müzikle falan
Cilekesh Prensescik doğduğundan beri emziriyor musunuz yoksa takviye yapıyor muydunuz takviyeyi biberonla yapıyorsanız sizi reddetmis olabilir kolaya kaçıyor malesef bebisler. O yüzden biberon kullanımı önerilmez. Kaşık biberonlar veya siringayla vermelisiniz kk sizi reddetmesin.
Cilekesh Prensescik idrar yolu enfeksiyonu iştah kesmez canım. Meme reddi olabiliyor ben şahsen 6. Aya kadar ara ara meme reddi yaşadım zamanla düzeliyor. Sen ısrarcı olmalısın. Emzir emmezse sütünü sağ siringayla ver siringayla da almazsa mecbur biberonla vereceksin. Umarım alır.
Prensescik Cilekesh az önce emzirdim emmedi katıldı ağlaya ağlaya en son biberonla denedim.zorlaya fln içti napim aç kalmasinda iyiidr
Berlin Bizde sorun var ama sakinleştiriyorum konuşa konuşa vermeye çalışıyorum aman 3 ay atağı Allah korusun meme reddi yaşaya bilirler Allah korusun biberon vermeyin doktorlar bile tavsiye etmiyor bana verme biberon dedi
Prensescik Berlin Napicm hasta antibiyotik de kullaniyor aç kalincada bn kötü oluyorum düzelir insallh