Yagmurtekin Ya tırnak yapısını bozmak istemiyorum tam etin bittiği yerden kesince uzun kalıyor öbür türlü de kesince eti gözüküyor o da tırnak yapısını bozuyor siz nasıl kesiyorsunuz
Birkucuksayrameselesi Yagmurtekin el tirnaklarini mecbur kisa kesmek zorundayim yoksa ya kendi yuzunu ciziyor ya bizim 😰 ayak tirnaklari da zaten minnacik birazcik kessem tirnak kalmiyor 😄
Cilekesh Yagmurtekin el tırnaklarını düz şekilde kesiyorum kenarlardan kalıyor tabiki onları da torpuleyebilirsiniz yada kenarlardan da hafifçe alabilirsiniz. Ayak tırnakları da düz şekilde kesiyorum onda sorun olmuyor. Ayak tırnakları çok düzgün ama el tırnakları işte kenarlar biraz uzun kalabiliyor.
Yagmurtekin Cilekesh evet ama bahsetmek istediğim şey şu hani beyaz kısım var ya uzayan yer onun etin dışından uzaması gerekiyor ama beyaz yeri baya uzayınca eti kapanıyor bizde anlatabildim mi bilmiyorum 🙈