rosesbabys Merhabalar oğlum 7 aylık ilk dişi çıktı 2 hafta gecti suan 2 gündrü günde neredeyse 8-9 kere kaka yapıyor burnunda hırıltı başladı, kesinlikle uyumuyor cok zorluyor acaba diştenmidir kaka bu kadar normalmi 2-3 kere max yapardı normalde
1anne_xd rosesbabys sıvı mı kaksı normalde günde 6 defadan fazla yapması iyi degil cnm doktorunuzla görüşün dişten dolayı ishal oluyor ama bu şekilde devam ederse sıvı kaybı olur