aksam_ d vitamini veriyorum . Doktor 2 yaşına kadar vermemi söyledi. Demir vermeyi gecen ay bıraktık. Şuan 13 aylık. Doktor farklı bir şey önermedi. 9. Ayda kan tahlili yaptırmıştım genel kontrol İçin bikaç eksik
çıktı onlar İçin de o zaman takviye verdi. Bence doktoruna danışıp d vitamini kullanın.