61616161 aynı sorunu kızım hala yaşıyo 13 aylık. Çok fazla gaz sancısı oluyo ateş bulantı kusma yapıyo devamında. Enfeksiyon falan yok ama ateşi 37.4 lere falan çıkıyo sancılıyken. Sonra düşüyo doktorumuz normal dedi gaz sancısında büyüklerde de aynı etki olabiliyo dedi. Benimde hep sıtma vurur gaz sancım olduğunda.