İki gündür kızımın burnunda hırıltısı var tıkanık olsa emmez uyumaz şükür emiyo uyuyoda xlear diye bi damla kullanıyorum o damlayı yapınca çocuk şekilden şekile giriyo serum fizyolojik aldım onu da yaptım ama hala bi hırıltı var tıkanıklık mıdır nedir tıkanık olsa rahat emer ve uyur mu ne yapabilirim önerisi olan var mı