Annelerim biraz uzun olacak kusura bakmayın okursanız sevinirim oğlum cuma akşamı 37.3 ateş gördü en fazla ama ateşi geldi gitti o gün çok keyifsizdi bir gün önce de öyle cumartesi de biraz vardı ateşi neyse dün yüzünde minik pembe döküntüler vardı bugün tüm gövdesi ,sırtı ve yüzünde doktorumuza gittik viral döküntü dedi atesten sonra olmuş geçecek dedi oğlum 10 aylık bu arada .annem de yedikleri ağır geldi deyip duruyor verdiklerim şöyle
Kahvaltı da bir yumurta sarısı haşlanmış veya omlet ,avokado kesin oluyor omleti bazen Balkabakli yapıyorum bı çay kaşığı keçi boynuzu özü bir tatlı kaşığı labne 2. Tane zeytin bir küçük kuru kayisi veya yarım hurma bazen yulaf.
Öğle kesinlikle çorbasın ya kıyma ya kemik suyu ya da tavuk suyu olur veya balık bugulama ,balık çorbası haftada 2 kez şöyle ki öğle kemik sulu bir yemek yaptıysam akşam tavuk suyu kullanırım Corbasinda zeytinyağı kesin olur kırmızı biber olur meyve olarak muz haftada bir iki .cennet hurmasi veriyordum onu bıraktım ayva elma kuru hurma,kuru kayısı dönüşümlü olarak tabi .ve yogurt bunların dışında bişey vermiyorum çok mu geliyodur acaba 😔doktor üstüne basa basa alerji gibi değil dedi ama bilemedim