berenderya Merhaba kızlar. Size bir sorum olucak bebeğim 49 günlük lohusalıkta çok hastalandığım için korse kullanmadım. Bu saaten sonra alsam faydasını görürmüyüm sizce. Korse markası tavsiyelerinizide alabilirim.
Asliiibensu berenderya hiç bir zaman hiç bir şey için gec degildir. Korse dogum yapmayın insanlar içinde var takıp güzel bir koşu ya da yürüyüş yap faydası olur bence.
MRKbra Bende burda bekleyeyim aynı şekilde ağrılarım cok olduğu için kullanmadım sonrasında kullanmayı düşünüyorum 💭
Aysealprsln 1 sene oldu doğum yapalı sezeryan yerim acıdı için takamadım geç kaldım şimdi arada takıyorum yine aciyir geç kalmışsın dedi arkadaşlarım bana bende jel aldim sürüp korseyi takıyorum inşallah gider göbek 🙆♀️