Derenimm Gulsummm merhaba bende aldım aynıyız bizde kızım içinde durmuyor maalesef ama deniyorum ara ara satmaya da kıyamıyorum çok istiyorum onunla gezmeyi 😊😊 bebek arabasında da durmuyor hiç kullanamadık kucakta dışa dönük olmasi lazım
Gulsummm TugceArslan Kızım dar canlı maalesef çok isteyerek aldım ama içinde durmak istemiyorum bu yüzden 😔
Gulsummm Neslihansr yeni doğan aparatıyla beraber satılıyor ayrı değil ciddi düşünürseniz resim atar görüşürüz
Gulsummm TugceArslan ben gayet memnunum kaldım alırken tek endişem kendi kendime takıp çıkma olayını yapabilir miyim diye ama o açıdan çok kullanışlı. Benim kızım özünde mız mız bi çocuk belki durur diye düşündüm olmadı. Bel ve sırt ağrısı yapmıyor rahat kullanımı
TugceArslan Gulsummm Bizim kız da mız mız. Kucakta olsun da mne ya da arkaya baksın farketmiyor şimdilik. Bel ağrısı yapmamasıba çok sevindim. Teşekkür ederimm