ceyhunun_annesi Oğlum 6 ay 11 günlük yaklaşık 15 gün önce sağ alt dişi patladı bugün tekrar baktım ve sol alt disi de çıkmış 🥰😍 yani sormak istediğim bu kadar kısa sürede çıkması normal mi ya ben daha vakti var diyodum 2. Diş için
Bebegimm1 ceyhunun_annesi 3 tanesini peş peşe cikarmisti üst disleri sonra hemen pesinden 4.cikarmisti 7 aylikken 8 disi vardi normal yani 😁