H12345 bir senedir kullanıyorum memnunum genel olarak. Ama tabanına su koymak lazım sütü direk koydugunda dibi tutabiliyor. Bir de çok hassas mesela herhangi bir yerinde kahve artıgı vs nokta kadar kalsa kırmızı ışıklar yanıyor çalışmıyor bikaç kez tasırmıstım o zaman baya uğrastımz bu 2 problem dısında cok memnunum hemen cocuga süt ısıtıp vermek falan pratik. Yaptıgı kahvelerin Sıcaklıgı gayet iyi bu arada ben 600 e almıstım fiyatı cok düşmüş