Blg01 ne çok biliyor bu insanlar yaa. Korkma hiç bir şey olmaz, sadece kalkışta inişte besle, imkanın varsa. Emzik alıyorsa emzik ver. Yani yutkunma olayı olsun rahatsız olmaz o zaman. Benim kızım bir yaşındaydı ilk yolculukta ben su veriyordum ara sıra hiç bir şey olmamıştı.