Merhaba, gaz ve kabızlık problemimiz vardı doktorumuz Aptamil Conformil veya Evolvia Ac kullanabileceğimizi belirtti. 3 gündür Aptamil Conformil kullanıyoruz yalnız bebeğim ishal oldu ve dolayısı ile pişik yaptı. Devam etmeli miyim bu durumda geçici bir durum olabilir mi? Konu ile ilgili bilgisi olan var mı acaba?