kcglays Bugün ilk defa aylık iğne yaptırdım dizimde hafif uyuşma ve agrı var çok şiddetli değil ama başına gelen oldu mu geçer mi acaba ?
semaahmet kcglays oluyor cnm korkma bı gün çektim o agirilari ben bide çok fena vurdu bacağım koptu deidm vallahi
kcglays semaahmet şuan çok rahatladım Allah razı olsun sinire mi denk getirdi diye kendimi yiyip bitirdim 🙄
semaahmet kcglays yok yok iğnenin ucu çok fazla kalın olduğu için bide tam soktukları için öyle ben senelerdir vurduruyor vallahi hiç korkma çok agirirn olursa soğuk bez köy oraya ama geçer cnm