Handankzu Bebeğimin 7 gun göbeği düştü sonra ufak kan oldu kurudu ve halada ara ara kan çıkıyor normal mi bu durum https://imgyukle.com/i/k1u6ro[https://imgyukle.com/i/k1u6ro](url)
Melikeeeecansuu Handankzu normal ben doktora göturmustum o içindekı kuruyan kanı aldı bırsey sürdü bu suda felan koruyacak demıstı
hunilimomm Handankzu 2. Ayına yakındı sanırım benim fark etmem geç oldu 9. Gününde düşmüştü ama sürekli göbeği akardı sonra yaktılar göbeğini doktor kanarsa veya sarı akıntı olursa tekrar getir demişti
Arencik Handankzu aynısını bizde yaşamistik K vitamini eksikliğinden doktora götürün bize yarim doz k vitamini iğnesi yapmışlardı ihmal etmeyin geçmiş olsun
Kattyperryy Tırnak kulak pamugu vs seyler sokma demişti banada ama ben temizledim elimle oralari kurumuş kan sonuçta şimdi iyi çok şükür