Yademm21 valla benim bebeğimde PCR testi yapıldı ona gecsede emzirmek dışında birşey yapamadim.ben çok şükür belirti yoktu bebeğimde ailece ayakta atlattık biz benim bebeğim idrar yolu enfeksiyonundan hastanede yatıyor su o sırada muhtemelen orada kaptım zaten hastanede iki kere PCR yspildi taburcu olduğunda pozitif ti hala biz evde o hastanede kalmıştı onu almaya bile gidememistim ama onlar çok güçlüler emin on inşallah sizin bebeğinize geçmez ama gecersede sık sık emzir en iyi ilaç o hemde çocuklar kolay atlatıyor bize göre benim bebeğimin ateşi bile çıkmamıştı çok şükür