Bebeğim 3 aylık son bir aydır ciddi şekilde kusuyor bazı günler kesintisiz her emdiğini kusuyor bu yüzden kilo alamıyor doktorumuz relactaz damla verdi fakat oda ishal yaptı kusmasını da kesmedi. Aranızda böyle bir durum yaşayan var mı çok sıkıntıdayım 😥 Birde sabahları uyanırken sürekli sıçrayıp çırpınıyor bakıyorum gözü kapalı uyuyor geri