Ek gıdaya girdiğimizden beri sadece 1 gün tuvaletini yaptı onda da yine 1 hafta yapmamıştı korkarak kendi yaptığımız zeytinyağlımızdan içirdim (soğuk sıkım) 1 çay kaşığı kadar o gün 4 defa yaptı resmen sonrasında vermek istemedim zeytinyağı yine 10 gün olacak kaka yapmayalı hiç sevmedim ben bu ek gıda dönemini yani denildiği şekilde gidiyorum kabız diye 2 tane kayısıyı suda ezdim yulaf unu ile muhallebi gibi yaptım o tarifi de araştırdım baya hala yok yapamıyor zorluyor çok çok az çok katı yapıyor doktoru ile zeytinyağı konusunda bilgi sahibi olan var mı yani ne yapmalıyım başına gelen var mı ?