s_enil_ay Merhabalar. Bebegin gazi icin ne yaptiysa aşamadik. Su an 47 gunluk. Simdi bir ahbabim kiraz cekirdekli kemeri ve patigi onerdi. Kullanan bilen memnun kalan var mi?
PamirVefa s_enil_ay ben kullandım çok memnun kaldım ama eğer bebek hala ağlıyorsa farklı bi sorunu olabilir gazı daha rahat çıkarıyor
Deletedmom27337 s_enil_ay ben aldım ama hiç kullanmadık mikrodalgada ısıtmak gerekmiş 😂🙈 inş ikinciye kullanırız artık mikrodalga alırsak 🙈
Denizkus2021 s_enil_ay ben kemer kullandım sıcak sı torbasıyla anı mantık. Sıcak su torbanız varsa onu ışık suyla doldurup kullanabilirsniz boşuna para vermeyin . Eksta bir faydasını görmedim.
s_enil_ay Deletedmom27337 kemer tavada isitiliyormus. Patikte 120 derecede firinda. Benim de mikrodalgam yok