Kızlar basına gelen varmı oğlum 16 gündür ishal ilk başta dişten diye düşündüm doktora gitmedim. Sonra dayanamayıp devlete götürdüm kaka kültürü yaptılar ve lokasit görüldü. Antibiyotık baslamak istedi doktor kıyamadım dahabyenı 6 aylık oldu. Özele götürdüm alerjıden olabilir dedi bana diyet verdi ama 1 hafta oldu nerdeyse ilerleme yok doktor iyiye gidiyor dedi ama bana hıc oyle gelmiyor. Başına gelen varmı böyle bısey