Merhaba ben 3.5 Ay önce doğum yaptım 47 gün kanamwm geldi bunun üzerine 3. Aletimi görüyorum ve 10 gün falan sürüyor ve şuan küçük tuvaletini yaparken ağrılı yapıyorum adet ağrım olmaz normalde adet sancısı gibi değil sadece tuvaletimj yaparken ve çişim geldiği anda zorluyor başına gelen var mı neden olmuş olabilir adetim geçince idrar testine gidicem merak ediyorum önemli bisey mi