Nehirimom Birkucakmutluluk ask 101 , ragnarok , yabancı vardı ıngılızce cevırısını hatırlayamadım suan ,breakıng bad eskı ama cok ıyı dizi ,
-erCansu- Birkucakmutluluk “o” birinci ve ikincisi nedense ben çok beğendim biraz ürkütücü 🤣🤣 ama merakla izledim yani
Birkucakmutluluk Gzdee__ 2 bölüm izledim 😀 oğlum uyanıkken izleyemiyorum uyuduğu vakitlere denk gelirse bitireceğim inşallah 😀