Bir süredir göğsüm de ağrı var dokununca elime küçük bezelye gibi bişeyler geliyor doktora gideceğim fakat hangi bölüme gitmem gerekiyor bilen var mı acaba ? Göğüs cerrahisi bölümü var göğüs hastalıkları var bir de genel cerrahi bölümü diyen var bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi acaba ?