Humus Bebegim 7ay 6 gunluk. Ek gida verirken yastiga yatırıyorum hafif yuksek sekilde corba pure werirken agzina koyuyorum dilinin üstünde tutuyor. Bazen oguruyor sonra dilini kipirdatrak geriye gidince yutmus oluyor. Hic agzini kapatmiyor. Agiz kapatma yalanma yutma refleksi yapmiyor. 10 kasik verdim onunuda dil hareketleriyle yutuyo. Bu arada hep agzi acik. Cenesinden kapatmaya calisiyorum kapatamiyorum. Saglik ocagina goturdum videoya cekmistim izledi doktora goster dedi. Belki dilbagi wardir dedi.Baska hemsirelere sordm normal anca ogrneiyorlar oturarak yedir dedi. Oturarak yedirmeye calistim veriyorum geri cikariyor hic birsey yememis oluyor. Yutmayi mi bilmiyor / ogrenir mi ? Acaba bi sorun mu war diye düşünüyorum. Bayramdan snra doktora goturecegim bu arada.
AyazAslan Humus canim pek bi bilgim yok, oglum henuz 5 ay 13 gunluk ama bildigim bisey var, oda oturmasi gerektigi bisey yerken. Mama sandalyesi alip oturtsan? Yutmasi daha kolay olur, belki o yuzden oguruyordur
Meyra Humus refleksini bilemem canim.ama ek gıda alırken dik oturması lazim doktorunuza bilgi verin bu konuda biz yinede yanls yönlendirme yapmayalım çiğneme refleksi h3men oluşmaz zaten ama yutma doğuştan g4len bisey sizi emdiği zaman yutmuyormu
Htcana Humus ağzını hiç kapatmıyor olması çok normal gelmedi bana.soluk borusuna kaçma ihtimali de artar hem o şekilde.ilk yemeyi öğrenme zamanlarında agzini kapatip diliyle ittirirler kasığı hatta.
Humus AyazAslan ewet ben yemiyo diye 6. Ayinda yatarak yedirdim. Smdi mama sandalyesinde yedirmeye cakisiyorum. Bide meme reddi doneminde emmiyodu hep sirtustu yatirarak emzirdin. Ondan mi oyle istiyor yada oyle emzirdgm icin bazi seyleri gelismedimi diye dunuyorum 😏
Humus Meyra emdigi zman yutuyor. Ama ek gida verirken zaten yemek istemiyor hemde yerken agiz kapatirsin ya oyle hareketi yok anlamadk 🤷🏻♀️ Birilerine gosterdim uc cocuk yetistrdim cewremdede buyuttuklerim var boyle yiyen gormedm dedi 🤭
Humus Htcana hic kacmiyo yatarak yedirince 🤷🏻♀️ Oturarak yedirdigimde diliyle ittiriyor ama o zmanda hic birsey yememis oluyor. 7 aylik bebekler kahvaltı omelt yiyor biz daha yemeyi ogrenemedik 😬😬🤷🏻♀️🤷🏻♀️
Humus AyyuceGokcen oturarak yemiyor. Tadimlari bile yediremedm 6 ay boyunca. Bende yatirarak yemeye baslamistm. Diliyle yutarak yiyor. Agiz acip yalanirsin sapirdatirsin ya oyle yapmiyor 🤷🏻♀️
Meyra Humus çevremdekilere bakma sen minnos mutlaka yer annesi belki ek gıdaya alışamadığı icin oyle yapıyordur benm kzimda istemediği zaman dilinin üstünde bekletiyo yada ağzını kapatmiyo geri çıkarmak icin
AyyuceGokcen Humus Anladım son çare artık demişsiniz.Ama yatırarak yedirmek hem çok sakıncalı hem alışır diğer türlü yemekte daha zorlanır nacizane fikrim.
HungryWolf Humus daha 7 aylik dunyayi yiyecek degilki nekadar bukadar zorluyorsunuz yesin diye birde yatirmak cok yanlis. Biz 1 yasina giricez inanki sizde zamanla anlicaksiniz yemiyorlar yumruklari kadar mideleri var zaten. Anne sutu aliyormu yada mama sut ana ogunu olmali 1 yasa kadar zaten agirlik sutte ek gida adi ustunde ek yavas yavas yemeli yemiyosa zorlamamali. Oturarak yedirin lutfen. Doktorada goturun tabi dil bagi fln siz goremediyseniz belki doktor gorur. Kahvaltiyi cogu zaman istemiyor bebekler zaten.
Humus HungryWolf dik oturabiliyor. Ama desteksiz oturamiyor. Yesin diyemi bekliyorum bilmiyorum ama saglik ocagimgunde uc ogun wer dedi. Birde 1 cat bardagi yediren war. Onu gectm dogru duzgun yutamayinca insan diyor nerdenyanlislik yaptm acaba bi sorun mu var. Biraz oturtarak yedireyim insallah duzleir. Tesekkurler 🙏🏻
Fullmoon Humus ilk başlarda benmki yaptı bi. Nasıl yiyecegini bilemedi. Sonra fark ettim ki çok katı veriyomuşum. Sizde öyle yapıyo olabilir misinz acaba?
Humus Fullmoon blendirdan gecirirerek werdm ilk yine oyle yedi gargara yaparken ga ga sesler cikar ya baloncuklu oyle yapti ama tabi istemsizce yuttu. Siwi seyleride oturtarak yedirince dokuluyor. Bugun biraz daha denedim sanirim yeni yeni ogreniyor 🤷🏻♀️
HungryWolf Humus oturmasi icin cabalayin egzersiz yapin. Yatarak yedirmeyin. 3 ogun yemiyosa 2 ver hic onemli degil azar azar. Agzindaki kaslari calistirsin ama mutlaka bir doktorada goturun derim ben. Onlem almis olursunuz.