Hanımlar bebeğim sürekli ama sürekli ağlıyor feryat figan ediyor. Memeye koyuyorum susuyor. Emiyor, genelde yirmi dakika bir memeyi emiyor, başlangıçta yutkunma sesleri her memeyi çekiste geliyor ve bebeğim mutlu şekilde emiyor, ilk on dakika böyle geçiyor, son on dakikada memnuniyetsiz yüzü ağlamaklı, memeyi cekistiriyor sağa sola, daha kuvvetli çekmeye başlıyor hızlı hızlı çekiyor, ama dört beş çekişte bir yutkunma geliyor, sonunda uykuya dalıyor ve beni emzik niyetine kullanmaya çalışıyor, benimse memelerim kesik canım acıyor, o yüzden yirmi dakika ya da yarım saat dolunca memeyi alıyorum ondan. Bebeğim yine başlıyor ağlamaya hiç susmadan hiç memnun olmadan, aç olduğunu doymadigini hissediyorum, acaba mememden süt gelmiyor mu diye bebeğim emdikten sonra sıkıyorum deniyorum, damla damla da olsa.sut geliyor, sagmaya çalışıyorum yok nafile en fazla 10cc çıkıyor azıcık yani, ağladığını huzursuzluğun susmadigini.gorunce mama vereyim diyorum memeden sonra , bakıyorum 60cc daha içmiş ve susuyor bebegim, sakinlesiyor, 😭 ne yapayım.simdi ben sütüm artmıyor fazla gelmiyor, mamaya alisirsa sütüm iyice bitecek diye korkuyorum. Sizce bebeğim doymuyor muuu (,,bebeğim 50 günlük)