Kızlar merhaba
bebeğimin burnu tıkalı ve az bişey sümükte akıyor. Serum fizyolojik çok zor sıkıyoruz yani çok korkuyor. Hadi diyelim sıktık aspiratörle çekmekte çok çok zor oluyor. Sorum şu ki? Aspiratörle çekmek şart mı? Başka öneriler varsa bekliyorum