Kızlar bildiğiniz az önce küçük çaplı bir kriz geçirdim. Oğlum 1.5 yaşında.. Şu aralar hasta öksürük grip vs. Biraz geçti hafif öksürüyor bazen. İştah sıfır aç geziyor Nerdeyse. Formül mama içiyordu günde 4 kez felan. Şimdi onu da içmiyor. 1 yudum dahi. Bugün sadece yarım yumurta yedi basla yok. Sabahtan beri ne yemekler yaptım. Mama yaptım asks yemedi. Mama yaktım az önce içmedi biberon fırlattım bende sinirlendim.. Sonra üzüldüm 😭kafayı yicem kilo da verdi zaten. Mamayı mı içirmeyim napayım anlamadım. Nası kyemek yiyecek bu çocuk? Bir süreç mi bu? 2.5 aylık ta kızım var. Ona mama şçirmeye çalışırken arkadan o ağlıyor oğlum içmem diye direniyor kafayı yemek üzereyim 😭😭😭