Bebeğime düz kafa yastığı aldım aslında çok uzun süre de kullanmadık 2 aylıkken aldım 2 3 hafta kullandı bıraktık bayadır kullanmıyoruz. O yastığın tam ortasında boşluk var ya kafasının tam o kısmına gelen yeri şiş. Sanki o yastığın şeklini almış gibi. Yaşayan oldu mu bu durumu