Sedaaay Atalayse 5.ayın ortalarında başladı hala devam ediyor bizimde aynı şekilde çoğu beslenme sonrası kaka yapıo az yada çok ama araştırdığım kadarıyla bağırsakları vs iyi çalışıyor olmasındaymış sağlıklı bir durummuş konrtol de yinede sonacağım