edanurseverr Kızlaaar bebeğim bir hafta ssonra 5 aylık olucak 4 aylık aşısı için gittiğimizde 7280 di sürekli ölçüyorum evde 7300 çıkıyor en fazla 20 gündür hiç kilo almamış nerdeyse sütüm mü yetmiyor acaba napicam 😔
Aselinannesi0655 edanurseverr canıö tartıda sıkıntı vardır. Bazen bize de oluyo hatta doktorumuz farklı saglık ocagı farklı ölçüyo