Kızlar iki kez post açmamak için iki konuyu bir arada yazdım. İlki şu kurutulmuş portakaldan herkes yapıyor ama ben denedim tadı çok acı ve hiç yok gibiydi. Acaba bir püf noktası mı var sizler nasıl yapıyorsunuz?
Diğeri de soğan ekmiştim biraz fazla su vermişim çürüdü üstü sineklenmiş ev dışarı attım saksıyı ama sineklerden kurtulamıyorum çok sinir oldum ne yapsam giderler?