Sevdali Hanımlar 26 günlük bebeğim var sarılık olmuştu daha önce gaz ve yapamama sorunumuzda var dün bütün gün uyumadı akşam 9;30 da rahatladıda öle yattı ve bnde uykusuz olduğum için 3:30a kadar uyumuşuz kendisi kalkmıştı bi şokla bi saat emzirdim yatırdım ama çok korktum sarılığı yükselirmi ve bu kadar uyuması normal mi çünkü hep kendi kalkardı ilkkez böyle oldu :( kendimi çok kötü hissediyorum
[silindi] Sevdali Maşallah :) yırgun düşmüş demekki bİzde sarılık atlattık üstelik sütüm yeterli değildi mama alıyordu... ben gece bebeği uyandırıp besleme taraftarı değilim kimse uykusundan uyandırılıp yemek yedirilmek istemez😁 bebeklerin o kadae moron yaratıklar olduğunu düşünmüyorum benim kızım doğduğundan beri doyunca biberonu diliyle iter ağzını kitler acıkıncada avaz avaz asla ve asla susmaz... hatta bazı uzmanlar uyku arası uyandırılıp beslenme yapılmasının uyku travmasına yol açtığını söyler... gece uykusuda çok önemli hiç sorun olacağını zannetmiyorum benim bebeğim o kadar ufakken 6 saat kesintisiz uyusa bayram ederdim herhalde...:) endişenizi anlıyorum ama üzülmeyin gündüz sık sık emzirin uyku sizede onada iyi gelmiştir umarım
Elissaaaaaa Sevdali canım korkma bebek bu tüm gün uyumadı diyorsun uykuya çok ihtiyacı vardı demekki, benim de kızım sarılık geçirdi bittikten sonra hiç uyandırmadım doğdugundan beri 3-4 saat kesinyisiz uyuyor geceleri şu an 5 aylık hiç kalkmıyor gece bende ellemiyorum😎
Musmutluanne Sevdali ilk 1 ay 3 saati geçirmemeye çalışın ama benimde kızım arada 5 saat uyuyordu ikimizde bayılıyorduk sonradan alarm kurdum sadece titreşimle😂 ötüyordu kalkıp emziriyodum uyandırmak inanılmaz zor oluyordu doktorum 3. Aydan sonra dokunma dedi. Bir kereden bişi olmaz ama dikkat edin
Sevdali [silindi] uyku iyi geldi ama sonra ben naptım ya bişey olduysa diye kendimi yiyorum gündüz uyumadığında 3 4 saat uyuduğu oluyodu ama bu sefer baya çok oldu eşimde biraz yüklenince aslında yanıbaşımızda kaldırabilirdi ama yok sonradan söylenmeyi daha çok seviyor :(
Sevdali Elissaaaaaa inşallah şu günleri biranönce geçirmek istiyorum sizin bebiş toparlamış darısı bizim başımıza daha çok var tabi :)
[silindi] Elissaaaaaa bu tüm gece keaintisiz uyuyan bebeklere maşallah ya benim kızım mama ile besleniyor 6 aylığız gece 2 kez mama için uyanıyor şükürler olsun bunada razıyım ama ilk derin uykudan sonra sabaha karşı sürekli mızıldanıyor.. siz anne sütümü veriyprsunuz mamamı ? Mama ise hangisi?? Birde kendi beşiğindemi yatıyor yanınızdamı gündüz uykuları nasıl? Belki bir tüyo alırım bizde uzun uyuruz
Sevdali Musmutluanne geçirmiyorduk ama bir buçuk gün uyuyamadı ıkındı sürekli ağladı büyük ihtimal o yüzden uyudu ama aç kaldı tabi :( alarmları kurdum inşallah bir daha uyuyakalmam
aliannesi hiiç endeşelenmeyin. benim bebeğim de uzunca bi süre sarılık geçirdi. o esnada da, sonrasında da sizin gibi uyuyup kaldığımız oldu bi sıkıntı olmadı. uyku şifa olsun kuzuya. sarılığı da geçecek, büyüdükçe daha uzun uyusun inşallah 😊
Sevdali aliannesi inşallah Allah razı olsun teyzesi sizin sarılık tam anlamıyla ne zaman bitti bizim gözlerde biraz var
Elissaaaaaa [silindi] mama kullanıyoruz doğdugundan beri beşiğinde yatıyor hatta gecen hafta odasını ayırdıö🙏🏻
Elissaaaaaa [silindi] yok parça parça 4- ya da 5 seferde uyuyor genelde sabah 2 uyku öğleden sonra 3 uyku şeklinde. Saat 19.30 da da gece uykusuna yatıryorum sabah 5 de da uyanıyor
[silindi] Elissaaaaaa Anladım canım maşallah Allah bozmasın burada birkaç anneden daha geceleri deliksiz uyuduğunu duydum bebeklerinin ve neredeyse hepsi Aptamil mama kullanıyordu acaba Tok tutması ile alakalı olabilir mi Ben de aptamili denemek için aldım diğer Mama mı daha bu sabah bitti bir biberon yaptım ama karıştırdığım zaman çay kaşığı ile yavaş yavaş karıştırmama rağmen biberonun içinde çok fazla köpürcük oluştu bu gaz sorunu yapmıyor değil mi bebeklerde
Elissaaaaaa [silindi] çay kaşıgı ile değilde biberonu sağa dopru çevirme yöntemi ile yaparsanız köpürmez. Evet gaz yapıyor ama bebiş büyük oldugu için kendi çıkarabiliyor yani sancı olmuyr