Sevinc24 Evet canım. Aşı yok. Düne kadar birşeyi yoktu. Hafif halsizlik vardı. Hatta geçenlerde kontrol için yine gittik. Ciğerler temiz dedi. Favirpiravir için eşimde karaciğer enzim yüksekliği var. Bu ilaç daha fazla yükseltecegi için doktoru hafif geçiriyor ciğerler temiz ilacı almayın demişti. işte dün birden öksürük nefes darlığı başladı. Acile gittik doktor da şaşırdı. 10.gunde böyle olmasına daha çok şaşırdı. Normalde ilk hafta kötü olur 4.5 günde belirti verir sonra 10 günden sonra azalmaya baslarmis. Eşim için favirpiravir tehlikeli olmasına rağmen dozu azaltıp başlamışlar. Yanında da değilim almıyorlar covid katına. Net bişey de söylemiyorlar. İlacın etkisini 3 günde gosterirmis. Bakalım ins biran önce toparlamaya başlar. Cevap gelmeden beklemek çok zormuş gerçekten