Canlarım benim bebeğim 30 günlük olduktan sonra hep 4 yada 5 günde bir kaka yapmaya başladı oda biz zeytin yağı ile masajlar fitil yada zeytin yağıyla popoyu uyarmayla acaba vücut ona mı alıştı o yüzden mi yapamıyor yani mesajsız zeytinyağsız yapsmıyor basına böyle bir şey gelen varmı ne yapmam lazım normal mi