Gamzetsn Kızlar bebeklerinize küçük gelen kıyafetleri ne yapıyorsunuz 2 bavul elbise var kaldılar öyle. İhtiyacı olan birisine verim diyecem ama Fransada yaşıyorum burda kimsenin ihtiyacı olmuyor devlet karşılıyor ne yapabilirim başka🤔
Yazannesi1 Gamzetsn ben Danimarkada yaşıyorum burada kızılay gibi büyük kutular var oraya atıyoruz. Oradanda ikinci elcilerde satılıp Afrikada ki çocuklara gidiyor parası. ☺️
Mommqueen Gamzetsn tr ye götürüyorum orda verıyorum ben ihtiyacı olanlara sizde öyle yapabilirsnz yada bzim burda kıyafet toplama tenekleri var öyle bırakablirsnz ya da ikinci el satış yapan magzaalar alıyor bilgnz olsun
Deletedmom_64 Gamzetsn benimde orada yaşamam lazimmis üçüzlere kıyafet yetişmiyor devlette yardım etmiyor