Benim goguslerimde yara olmuştu ilk başlarda emzirme eğitimi almıştım bi ebeden krem sürmememiz gerektiğini söylemişti cunki bebeğe geçebilirmiş ve bi faydasida olmaz demişti kendi sütümüzü sağıp pamukla sürün demişti bende öyle yapmıştım 1 haftaya kalmadan geçti