Merhabalar. Bebegim 15 aylik. Hergun konuşuyorum ilgleniyorum. Anlatıyorum herseyi. Sarkilar soyleyip hareket yapiyorum hep. Disari cikardigim zaman bak kedi miyav bak kus cik cik. Bak kopek hav hav. Kitaplardan da gösteriyorum. Ama bazen kaciyor benden sıkıliyor. Anne dede dışında birsey demiyor. Ama gel git ver al. Birsey yap dedigim zaman da yapar. Sanki inat gibi geliyor. Yada normal mi bu aylarda boyle olmasi. Arada yemek yedirirken 20 dk falan tw izliyor. Yemek bitince hemen kapatiyorum. Normal mi sizce böyle olmasi