Deletedmom0099 bez stoklamak istiyorum en son 2 ay önce hepsi buradadan 4 numarayı tanesi 66 kurustan 6 paket stokladım ama bitti. bir daha o fiyata düşmez kesin ama en azından 80 kurus falan olsa iyi olurdu. gören var mı bu fiyatlarda?
alinaannee Deletedmom0099 canım hiç o kadar uyguna görmedim en son geçen hafta hepsi burada dan 108 li bezi 125 aldım
Nesli1234 Deletedmom0099 birkaç gün önce trendyoldan 132tanesibi 125 liraya almıştım. Takip edin arda bikaç lira düşürüyorlar. Bikaç liraları takip eder olduk 🙄
Deletedmom0099 Nesli1234 favorilere ekledim bekliyorum yakalarım insallah 😬 gerçekten 2-3 liranın hesabını yapar olduk