Anneler merhaba 1 ay 15 günlüğüz bir hftadır inanılmaz mızmız kızım yatağına yatmak istemiyor hiç bi yere yatmak istemiyor hatta hep kucak istiyor devamlı ağlıyor doktor atak haftasına giriyor olabilir dedi ama bir haftadır çekiyorum zaten gram uyumuyor gündüzleri 7-8 saat uyuşmadığı bile oluyor uykuya dalamıyor bizim atak dönemimiz hala devam edicek mi bitecek mi biz birinci mi ikinci mi atak aşamasındayız 🤨