Doğumdan 5 ay sonra kontrole gıttım ılk defa yumurtalıklarım tembelleşmiş, polikistik de var . Fitil ve doğum kontrol hapı verdi dr.
soğan kürü içsem toplar mıyım sizce?
ve hala regl olmadım.
iyice kısırlastırır mı bu beni?
deneyimlerınızı paylaşır mısın?