Bursalianne insanlar burda birbirine yardım etmek, dertleşmek amacıyla yazıyorlar bunun neresi gereksiz?
ne gereksiz yazılar gördüm, ön yargılı yorumlar yapmayın.insanların hakkına girmeyin diyorsunuz ya siz ön yargılarınızla girmeyin bence.
kim bilir insanlar burda bu şekilde yazılara yazarak şüphe korku içinde yazıyorlar..