Kizlar bir worum olacak doğum yaoali 3 ay oldu normal doğum oldu ama dikişli şimdiye kadar bir sorun yoktu iyilesmisti dikişlerim ama iki gündür o bolged yanma kaşıntı ve batma oluyor afedersiniz tuvaletini yaoarken yanıyor acaba dikis yerine mi birşey olldu enfeksiyon falan başına böyle birşey gelen var mı bu kadar zamandan sonra enfeksiyon kapar mi