Bence atak haftası diye bir şey yok benim kızım ne 4 ay ayağı geçirdi nede 5 ay sadece 2 gün huysuzdu oda dişlerden dolayı. Şuan 5 ay 17 günlük doktorum da söyledi atak diye bir şey yok bebekler büyüdükçe karakterleri huyları yerine oturur huysuz bebekse bu haftalar ağlar sakin bebek ise normal geçer demişti